رژيم چاقي و لاغري آنلاين رژيم چاقي و لاغري آنلاين .

رژيم چاقي و لاغري آنلاين

لاغري سريع در 3 روز با يك ميوه

عنوان لاغري سريع در 3 روز مربوط به رژيم هاي غذايي مختلفي مي باشد كه يكي از آنها مصرف برخي ميوه هاي لاغر كننده است. اين ميوه ي لاغري برخلاف باورها نه تنها چاق كننده نيست بلكه يك لاغر كننده عالي محسوب مي شود.لاغري سريع

 در مورد موثر بودن موز در فرايند كاهش وزن اختلاف نظرهايي وجود دارد. برخي ادعا مي كنند موز سرشار از كربوهيدرات است و نمي تواند به كم كردن وزن كمك كند. برخي ديگر بر اين باورند كه موز سرشار از مواد مغذي است و به كاهش وزن و داشتن وزن متناسب كمك مي كند.

 اگرچه موز ميزان  كربوهيدرات يا قند بالايي دارد، اثر چنداني بر سطح قندخون بدن نمي گذارد. كم بودن ميزان گلوكز آن باعث مي شود قند خون نسبت به ساير غذاها به ميزان قابل قبولي بالا رود. از طرفي گلوكز پايين براي كنترل گرسنگي بسيار مفيد است.  و اين از عوامل كليدي در كاهش وزن است.

 فيبر بالا و گلوكز پايين موجود در موز باعث مي شود براي مدت طولاني تري احساس سيري كنيد. موز كالري و چربي بسيار كمي دارد و سرشار از مواد مغذي با ارزش است. به علاوه مزه فوق العاده اي دارد كه آن را به يك غذاي عالي براي رژيم غذايي تبديل مي كند.

رژيم لاغري 3 روزه و موز براي لاغري:

بسياري از افراد گياه خوار، هر هفته 10 تا 12 عدد موز مي خورند و در عين حال وزن ايده آل بدنشان را حفظ مي كنند. مهم اين است كه آنها غذاهاي چرب زيادي مصرف نمي كنند. وقتي غذاي چرب را همراه با غذاهاي قنددار مانند موز تركيب مي كنيم، به شكل چربي در بدن انباشته مي شوند. بنابراين مي توان گفت كه اگر مصرف چربي مان را كنترل كنيم، بدون احساس گناه يا بالا رفتن وزن مي توانيم از اين ميوه خوشمزه لذت ببريم. در حقيقت ما با قرار دادن اين ميوه خارق العاده در رژيم غذايي، فرآيند گوارش، حذف سموم اضافي و لطافت پوست مان را بهبود مي بخشيم.

 موز فوايد شگفت انگيز ديگري هم دارد. گذشته از آنكه سرشار از پتاسيم ، ويتامين B و منيزيم است، عاري از چربي يا كلسترول بوده و براي قلب، استخوان ها ، سيستم عصبي و كليه ها مفيد است همچنين مصرف منظم آن مي تواند سيستم ايمني بدن را بهبود ببخشد.

 رژيم غذايي موز، يك رژيم خوشمزه و سريع براي كاهش وزن، بدون نياز به خوردن غذاهاي خسته كننده و بي مزه است. موز مي تواند به توليد سروتونين در بدن كه به عنوان هورمون شادي شناخته مي شود، كمك كند. بنابر اين وقتي كه رژيم موز مي گيريم، احساس افسردگي نخواهيم كرد و اين يك عامل مهم در هر رژيم غذايي موفق است. استفاده از اين رژيم بسيار آسان است و به كمك آن مي توانيد تنها در عرض سه تا چهار روز سه تا چهار كيلو لاغر شويد.

 
رژيم لاغري سريع در 3 روز با موز

به مدت سه تا چهار روز ، هر روز 3 تا 5 موز را با 3 تا 4 فنجان شير كم چرب مخلوط كنيد. همچنين اگر ماست دوست داريد مي توانيد به جاي شير از آن استفاده كنيد. مي توانيد آنها را جداگانه مصرف كرده يا با هم مخلوط كنيد. براي درست كردن يك معجون خوشمزه فقط كافي است يك عدد موز، يك فنجان شير و چند تكه يخ را با هم مخلوط كنيد. يا به جاي استفاده از يخ، مي توانيد موز را از چند ساعت قبل در فريزر  بگذاريد. اين رژيم ساده به شما كمك مي كند كه در عرض 3 تا 4 روز از شر حدود 3 كيلو از وزن تان خلاص شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۵۲:۳۹ توسط:faezeh موضوع: